КЗШ № 94

Історія школи

Вас вітає колектив Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 94. Наша школа відчинила свої двері 1 вересня 1975 року, була побудована до 200 річчя міста Кривого Рогу. Сьогодні нам вже 36 років. В цій затишній комфортній школі навчається 960 учнів (37 класів), працює – 74 педагоги. Школа працює за двома напрямками профільності: хіміко-біологічний та екологічний.
Кадровий потенціал  відповідає вимогам часу. Педагогічний колектив школи включає 16 (21,6%) вчителів – методистів, 6 (8,1%) – старших вчителів, 41 (55,4%) – вчитель вищої категорії, 13 (17,6%) –  першої категорії, 8 (10,8%) – другої категорії та 12 (16,2%)  - спеціалістів, 6 відмінників освіти України.
Школа працює над проблемою «Формування продуктивного мисленнята конструктивної активності як ефективний шлях до розвитку інноваційної особистості», є опорною в районі з питань атестації педагогічних кадрів, базовою з проведення занять психолого-педагогічного семінару для резерву керівних кадрів. Весь навчально – виховний процес супроводжується логопедичною та соціально - психологічною службами. Педагоги школи на своїх уроках впроваджують методики: 

Ø квантового навчання,
Ø формування інтелекту успіху,
Ø продуктивного навчання
які включають в себе сукупність сучасних передових методів і підходів донавчання. Кожний вчитель має свій власний напрямок діяльності, який підпорядкований розв’язанню проблеми області, школи, предметної кафедри.
Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №94 
 Про підсумки виховної роботи за І семестр 2016-2017 н.р. 
Виконуючи завдання і реалізуючи основні принципи виховної роботи, педагогічний колектив школи орієнтуються на нормативно – правову базу з питань виховної роботи, а саме: Закони України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про охорону дитинства», «Концепцію виховання дітей та молоді», «Концепцію громадянського виховання», «Національну доктрину розвитку освіти», «Конвенцію про права дитини», «Декларацію прав дитини», «Основні орієнтири виховання …», «Методичні рекомендації з питань організації виховної роботи у навчальних закладах у 2016/2017 навчальному році» та нормативно – правові акти, документи Міністерства освіти і науки України, обласного управління освіти, органів місцевого самоврядування. Для їх реалізації у школі був розроблений план виховної роботи навчального закладу та плани виховної роботи класних керівників. Ці плани охоплюють всі напрямки виховання: патріотичне, правове, моральне, художньо-естетичне, трудове, фізичне, екологічне, превентивне та включають в себе календарні, традиційні шкільні свята, заходи, конкурси, міські заходи щодо втілення національної програми « Діти України», «Комплексної програми профілактики злочинності і бездоглядності», «Програми профілактики ВІЛ-інфекцій», Програми, затвердженої Міністерством освіти і науки України «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України», заходів щодо зміцнення моральності та утвердження здорового способу життя. Виховна робота педагогічного колективу була підпорядкована проблемній темі школи «Створення оптимального освітнього простору для формування інтелектуальної соціально компетентної особистості школяра, здатної до творчості». Виконання завдань і реалізація основних принципіввиховної роботи протягом І- семестру здійснювалися за основними напрямками: - ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави; - ціннісне ставлення особистості до людей; - ціннісне ставлення особистості до природи; - ціннісне ставлення особистості до мистецтва; - ціннісне ставлення особистості до праці; - ціннісне ставлення особистості до себе. 2 В основу діяльності школи покладено принцип гуманізму, демократизму, незалежності від політичних, громадських та релігійних організацій, поєднання загальнолюдського і національного взаємозв’язку, розумового, морального, фізичного і естетичного виховання, науковості, диференціації, індивідуалізації змісту і форм освіти, розвиваючого характеру навчання. Виховна робота школи буласпрямована на вирішення таких завдань: • створення умов для розумового, духовного, морального, фізичного розвитку учнів; • турбота про здоров'я учнів, пропаганда здорового способу життя; • естетичне, екологічне та трудове виховання як одна з складових підготовки учнів до дорослого життя; •продовження спільної роботи психолого-педагогічної служби з педагогами, учнями, батьками; •виховання громадсько-патріотичних якостей завдяки продовженню краєзнавчої та воєнно-патріотичної роботи. Протягом І семестру 2016-2017 н.р. в школі були проведені такі заходи:  Свято «День знань»;  Свято до Дня вчителя;  Свято до Дня захисника України;  Осінній ярмарок;  Благодійний концерт;  Змагання «Нумо, хлопці – козаки!»  Тиждень Олімпійського руху;  Вертеп до Дня Святого Миколая;  Вистава «Вечора на хуторі поблизу Диканьки»;  Проведення акцій: «Милосердя», «Щастя на крилах», до Дня інваліда «Відкрий себе – подаруй любов», «З дідом Морозом у кожен дім»; написання листів та виготовлення оборегів учасникам АТО; «Підтримай захисників України в зоні АТО. Напиши їм листа»; до дня Св. Миколая «Добро починається з тебе», міській акції «Подаруй Янгола».  Тижні безпеки життєдіяльності в період осінніх та зимових канікул. Учні школи брали участь в районних та міських заходах:  Районний конкурс «Початкове моделювання» (І місце, учні 4-В класу Попова А., Гришко В.);  Участь у міському фестивалі мистецтв національно-культурних товариств «Єдина родина – моя Україна»;  Районний конкурс «Юний дизайнер»;  Районний (ІІ місце) та міський етапи конкурсу «Що?Де? Коли?»;  Міська правова вікторина до Дня юриста (ІІ місце);  Районний конкурс «Знай і люби свій край» (5 робіт);  Районний конкурс «Пані Осінь» (ІІІ місце); 3  Районний та міський етапи конкурсу «Зима іде, свята веде» (Білоус Д. (І місце), Харитонова О. ( І місце ), Ткач Ю. (І місце) з образотворчого мистецтва;  Районний та міський етапи конкурсу «Зима іде, свята веде» з прикладного мистецтва (3 роботи);  Конкурс «Рідне Криворіжжя»  Районний конкурс на новорічно – різдвяну листівку (4 роботи);  Районний конкурс , напрям: образотворче мистецтво, «Собори наших душ;  Міський конкурс на кращу новорічну іграшку (надано 12 робіт, переможці - Верзан Марк та Тарасевич Даніїл, 1-В клас, Герасименко Марина, 4-Ь клас);  Всеукраїнська виставка - конкурс «Український сувенір»;  Районний конкурс дитячого малюнка, літературної творчості, декоративно – прикладного мистецтва на прочитаний твір;  Конкурс малюнків «Безпечний рух – твій кращий друг!» (Марущак Артем, 7-В кл, ІІ місце);  Міський конкурс англійської пісні (Глебова М, І місце);  Районні змагання з футболу (7 клас, ІІІ м), настольного тенісу (ІІІ місце) - вчитель Пороховніченко Р.М.; баскетболу – вчитель Осонова Н.О.  Міські змагання з волейболу серед дівчат (4 місце, вчитель Пороховніченко Р.М.). Над реалізацією мети і завдань виховної роботи в школі в 2016-2017 навчальному році в І семестрі працювало 38 класних керівників, педагог-організатор, соціальний педагог, практичний психолог, заступник директора з виховної роботи. Одним з аспектів національно-громадянського виховання є утвердження в учнів гордості за свою Батьківщину, любові до рідного краю, його традицій. У рамках екологічного виховання у І семестрі 2016-2017 н.р. відбулися трудові екологічні десанти з покращення та благоустрою прилеглої до школи території, парку «Залізничників». З метою виховання учнів засобами театрального та циркового мистецтва учнів школи протягом семестру були активними глядачами: циркових вистав, театру ім.. Шевченка, лялькового театру. З метою попередження та профілактики негативних проявів в учнівському середовищі протягом семестру класні керівники проводять батьківські збори, на яких розглядаються питання щодо роз’яснення нормативних актів, які зобов’зують батьків нести адміністративну та кримінальну відповідальність за ухилення від навчання та виховання їх неповнолітніх дітей. 4 Профорієнтаційна робота побудована. На базі школи систематично відбуваються зустрічі учнів випускних класів з представниками вищих навчальних закладів, технікумів. Класними керівниками протягом І семестру. проводилися виховні години за темами: «Я обираю професію», «Моя майбутня професія». Велику допомогу класним керівникам у проведенні профорієнтаційної роботи надають педагог-організатор та заступник директора з ВР. Анкетування учнів, індивідуальні бесіди з ними, групова та індивідуальна робота на терміналі, виступи на класних батьківських зборах, консультації для батьків – все це сприяє визначенню учнів з майбутнім. Морально-правове виховання учнів школи реалізовувалося через проведення тижня правової освіти у жовтні, Всеукраїнського тижня права у грудні, конкурсу плакатів та малюнків «Права очима дітей», батьківських зборів, лекцій для батьків, тематичних виховних годин:  «Права дитини» (1-4 класи),  «Закон насторожі прав дитини» (5-6 класи),  «Проти насилля в сім’ї» (7-8 класи),  «Стосунки між однокласниками в учнівському колективі» (9-10 класи). 25 листопада до Дня пам'яті жертв голодомору в школі проводилися інформ-дайджеси, присвячені жертвам голодомору 1932-1933 років. Учні 9-х та 11-х класів та педагогічні працівники взяли участь у районній лінійці - реквіємі. З 28 листопада по 1 грудня були проведені заходи до Всесвітнього дня боротьби зі СНІДом. Учні 5-11 класів брали участь у конкурсі малюнків «Снід – чума ХХІ ст.». У 10 класі провели тренінг на тему «Зупинимо СНІД»; в 11 класі – усний журнал «Життя в наших руках»; в 7 та 9 класах виховна година «Знати для того щоб жити»; у 8-х класах – лекція «СНІД – чума ХХІ ст.». У школі постійно здійснюються заходи, які спрямовані на формування в учнів поваги до Конституції України, символів держави. У кожному класі створені куточки державної символіки. Класні керівники здійснюють постійний контроль за відвідуванням занять учнів, за успішністю знань, проводять необхідні педагогічні консультації з батьками учнів, обстежують умови проживання дітей в сім’ї, вивчають характер та прояви особистості учнів, здійснюють всю виховну роботу з дітьми девіантної поведінки, зустрічаються з учнями та їх батьками за місцем мешкання, проводять роботу по залученню учнів в гуртки та секції за інтересами, залучають до роботи у класі та в школі. Кропітку роботу з учнями з попередження правопорушень, пропусків занять без поважних причин, порушень дисципліни проводили класні керівники. 5 Питання роботи школи з профілактики дитячої бездоглядності та попередження злочинності серед неповнолітніх розглядалися на засіданнях педради, нарадах при директорі, засіданнях МО класних керівників: Впровадження естетичного виховання, культури, емоційного сприйняття навколишнього світу, самосвідомості та естетичного смаку в музиці, кіно, архітектурі, побуті учнів наполегливо проводили класні керівники, вчителі, адміністрація школи. Для попередження порушень поведінки учнів школи на перервах, станом на 01.09.2016року складений графік чергування по школі учнів та вчителів . Слід зазначити , що всі класи відповідально протягом І семестру ставилися до обов’язків чергування. Приділялося багато уваги організації дозвілля та відпочинку школярів у позаурочний час. При школі працюють гуртки: військово-патріотичний «Школа виживання» (керівник Мігель І.М.); естетичні «Чарівна скринька» (керівник Бурлаченко В.І.), «Палітра» (керівник Стрілець О.М.); гуманітарні «Інтузіаст» (керівник Устинов С.І.), «Ілюзія» (керівник Русіна В.О.), «Основи державотворення» (керівник Бородавка С.М.); науково-технічний «основи компютерної графіки» (керівник Теплицька О.О.); від СЮТ Покровського р-ну «Початкове моделювання» (керівник Щербина І.В.); спортивні секції (баскетболу, волейболу, настільного тенісу – керівники Пороховніченко Р.М., Осонова Н.О.), шахів – керівник Бородавка С.М. Проаналізувавши роботу шкільного самоврядування за минулий 2015-2016 навчальний рік, можна визначити коло питань, над якими необхідно працювати у 2016-2017 навчальному році: 1. Удосконалення волонтерського руху для співпраці з ветеранською організацією району; 2. Впровадження рейтингової оцінки діяльності учнівського колективу. 3. Пошук нових цікавих форм проведення виховнихз аходів. 4. Активізація діяльності школи «Лідер». Протягом семестру було перевірено роботу класних керівників за такими критеріями: - виховна робота в класі; - контроль за веденням щоденників; - індивідуальна робота з учнями; - контроль за відвідуванням; - контроль за чергуванням у класі, школі; - система роботи з батьками. Необхідно відзначити роботу кращих класоводів та класних керівників (Цвинди З.І. (4-В клас), Казмірук К.М. (4-Б клас), Переволоки В.В. (3-Б клас), Ковригіної Н.Є. (2-А клас), Бекман А.В. (2-В клас), Солодаренко О.Л. (9-Б клас), Постоян Н.В. (9-Б клас), Школи О.В. (6-Б клас), Русіної В.О. (6-А клас), Михайлової І.В. (11- Б клас), які створюють умови для організації змістовного дозвілля учнів, проводять виховну роботу з учнями 6 з урахуванням вікових та індивідуально-психологічних особливостей учнів, їх нахилів, інтересів. Питання виховної роботи в школі розглядалось:  на нарадах при директору: «Про роботу з учнями, схильними до правопорушень», «Про соціальний захист дітей у школі», «Про роботу з дітьми пільгового контингенту», «Про стан виконання комплексної програми профілактики злочинності і дитячої бездоглядності», «Про стан відвідування учнями школи»(24.10), «Про роботу класних керівників щодо здійснення диференційованого підходу до роботи з сім’єю. Про взаємодію школи, сім’ї, громадськості» ( 23.11.), «Про роботу з дітьми девіантної поведінки», «Про стан гурткової роботи в школі», «Про активізацію профілактичної роботи щодо попередження проявів жорстокості та насильства в учнівському середовищі», «Про роботу класних керівників з попередження дитячого травматизму» (18.12.).  на педраді: «Про попередження дитячого травматизму», «Про Концепцію національно-патріотичного виховання дітей та молоді» (протокол № 1 від 30.08.2016)  на засіданні ШМО класних керівників «Про роботу з профілактики правопорушень, злочинності, наркоманії, тютюнопаління, алкоголізму, СНІДу» (протокол № 2 від 25.10.2016);  на засіданні ради школи: «Про організацію роботи з дітьми, що потребують особливої педагогічної уваги, та сім'ями, що потрапили в складні життєві обставини». (22.12.2016);  на засіданні ради профілактики правопорушень: «Про стан роботи щодо виконання Комплексної програми правопорушень у І семестрі 2016-2017 навчального року» ( протокол № 4 від 16.12.2016) На загальношкільних батьківьких зборах за участі представника сектору ювенальної поліції у справах дітей розглянуто питання про захист прав дітей та застереження від скоєння правопорушень, про відповідальність батьків за виховання дітей (25.11. 2016). На підставі вище вказаного, НАКАЗУЮ: 1.Класним керівникам 1-11 класів: 1.1. Активізувати участь у роботі методичного об’єднання класних керівників по впровадженню інтерактивних технологій у методику роботи з дитячими колективами. 1.2. Залучати дітей до участі у гуртках, секціях, факультативах. 1.3. Активно залучати учнів до участі в шкільних, районних, обласних та всеукраїнських конкурсах. 1.4. Продовжити роботу з моніторингу динаміки навчальних, творчих, спортивних, індивідуальних досягнень учнів школи через створення і 7 поновлення їхніх особистих портфоліо, поновлення банку даних про обдарованих дітей. 2. Заступнику директора з виховної роботи Щербині Н.А.: 2.1. Продовжити співпрацю з ЦДЮТ, районними службами, вищими навчальними закладами, шкільною радою з метою формування морально- духовної життєвокомпетентної особистості учнів. 3. Вважати виховну роботу в закладі у І семестрі 2016-2017н.р. такою, що знаходиться на достатньому рівні. 4.Затвердити такі завдання в аспекті виховної роботи на ІІ семестр. 4.1. Продовжити роботу по організації та участі як класних колективів, так і окремих учнів школи у позакласних та позашкільних виховних заходах. 4.2.Впровадити практику рейтингової оцінки дисциплінованості класних колективів, урізноманітнити способи впливу на учнів, які мають девіантну поведінку, залучити таких дітей до активного шкільного життя. 4.3. Готуючись до проведення виховних годин, активно залучати до підготовки учнів, батьків, урізноманітнити форми проведення виховних годин, використовуючи інноваційні технології. 5. Ознайомити з даним наказом педагогічний колектив. 6. Координацію по виконанню поставлених завдань покласти на заступника директора з виховної роботи Щербину Н.А.,контроль - залишаю за собою. Директор школи Бородавка С.М.

Театр :


заходи 2016-2017 : " Ми - мандруємо " 














Заходи 2015-2016 :

Зустріч з Захисниками України.








День      Незалежності 


МИ ЮВІЛЯРИ 








Наші досягнення :














Немає коментарів:

Дописати коментар